Kontor og administration

Kelly Office har specialiseret sig i rekruttering af medarbejdere inden for kontor og administration. Vi rekrutterer til faste stillinger gennem vores Search & Selection koncept samt tilbyder fleksible midlertidige bemandingsløsninger, uanset om det drejer sig om en enkelt dag, længerevarende sygdom, ferie, barsel eller projektansættelse.

Vores konsulenter har selv praktisk erfaring inden for fagområdet, hvilket gør os i stand til optimalt at vurdere kandidaternes kvalifikationer samt vurdere arbejdsopgavernes sværhedsgrad, og dermed finde det rigtige match.


Kontor og administration

Vores stillinger:

  • HR medarbejdere
  •  Indkøbere / Indkøbsassistenter 
  •  Kontorassistenter 
  •  Kvalitetsmedarbejdere 
  •  Marketingassistenter / Grafiske designere 
  •  Ordrebehandlere / salgsassistenter 
  •  Personlige assistenter 
  •  Projektkoordinatorer 
  •  Receptionister 
  •  Sekretærer / Erhvervssproglige korrespondenter 

 

Kontakt

Du er altid velkommen til at kontakte en af vores konsulenter, hvis du har spørgsmål eller forespørgsler på +45 7010 0050.

dk_office

dk_office

På jagt efter nye udfordringer?

Find a Job

På jagt efter nye udfordringer?

Find a Job

På jagt efter ny medarbejder?

Send foresporgsel

På jagt efter ny medarbejder?

Send foresporgsel
Følg os på twitter