Kelly Services | Kontor og administration

Rekruttering inden for Kontor og Administration

Kelly Office specialiserer sig i rekruttering af medarbejdere inden for kontor og administration til både faste og midlertidige stillinger. Vi har et indgående kendskab til de kontor- og administrationsfunktioner som vi rekrutterer til og vi rekrutterer til en bred vifte af brancher.

Rekruttering inden for Konto og Administration

 

Vi har rekrutteret til en lang række forskellige områder inden for kontor og administration, som for eksempel HR, marketing, kundeservice, reception, indkøb, PA funktioner og lignende. 

Kelly Office har blandt andet rekrutteret til følgende stillinger:

  • HR medarbejdere
  • Salgsassistenter
  • Receptionister
  • Indkøbere
  • Personlige Assistenter
  • Sekretærer
  • Indkøbsassistenter
  • Projektkoordinatorer
  • Salgskoordinatorer
  • Kvalitetsmedarbejdere
  • Marketingassistenter
  • Grafiske Designere
  • Ordrebehandlere
 
 

Kontakt

Skal vi hjælpe dig med at finde din næste medarbejder til en kontor- og administrationsstilling? Uanset om det er til en vikaropgave eller en fastansættelse, kan vi hjælpe dig med at finde den rette person til jobbet. Ring på 70 10 00 50 eller udfyld denne formular.

Vi hjælper virksomheden hele vejen rundt

For uden kontor og administration har vi også afdelinger med andre specialistområder, som vi kan være behjælpelig med. Vi har afdelinger inden for et bredt felt, så vi på den måde kan hjælpe virksomheden med at finde den helt rette kandidat. Vores hold af specialister ved, hvad der skal til i de respektive afdelinger. 

Læs mere om alle vores fagområder her.

Hvis du er usikker på, hvilken type ansættelse er det bedste for din virksomhed, tilbyder Kelly flere forskellige personale- og rekrutteringsløsninger som fx staffleasing, vikariater samt Search & Selection.

Læs meget mere om alle vores personale og rekrutteringsløsninger her.