Velkommen hos Kelly!

Dét, at finde et nyt job og/eller udvikle sin karriere, kan være en krævende proces. Nedenstående har vi samlet nogle nyttige tips, der kan være en hjælp for dig.
Find et job
 

Prioritér dine behov

Først og fremmest bør du lave en liste. Hvad er vigtigst for dig? Hvilken type virksomhed kunne du tænke dig, at arbejde for? Hvilken type job er du på udkig efter? Hvor ambitiøs er du? Er du villig til at flytte, og hvor langt er du villig til at pendle? Disse overvejelser kan hjælpe dig, med at identificere dine vigtigste krav til det kommende job.

Tal med en rådgiver

Hos Kelly er vi konsulenter, der med stor erfaring og relevant uddannelsesmæssig baggrund, kan rådgive dig professionelt i forhold til dit jobskifte. I kraft af vores store netværk af spændende virksomheder, kan vi tilbyde dig både faste stillinger og vikariater på alle niveauer, inden for forskellige fagområder.

Sociale medier

Facebook og LinkedIn er de sociale medier, som arbejdsgivere og rekrutteringskonsulenter hyppigst bruger i rekrutteringsprocessen. Det er derfor en god idé, at benytte de sociale medier, til at gøre sig attraktiv på arbejdsmarkedet.

Hver tredje leder bruger LinkedIn, for at finde den rette medarbejder. Det er derfor vigtigt, at du lægger vægt på, hvordan du fremstår på din LinkedIn profil. Sørg for at opbygge dit personlige professionelle netværk og tilføj dine arbejdserfaringer, uddannelser, kompetencer samt gennemførte kurser.

I modsætning til din Facebook profil, bør du ikke begrænse adgangen til din profil på LinkedIn, da den ikke bør indeholde informationer, der ikke tåler offentligt skue. På din Facebook profil, bør du derimod gennemgå dine ”privacy settings”, for at sikre dig mod indblik i dit privatliv. Alt, hvad du ikke ønsker offentligt tilgængeligt, bør slettes eller have begrænset adgang.

Du kan også følge Kelly på LinkedIn og Facebook, for at få informationer, nyheder samt følge med i de nye spændende jobs vi tilbyder.