KCN Career Help

KCN Karriere hjælp  

 

Registrering / Oprette en konto

Jeg kan ikke registrere mig!

Tjek om du har udfyldt de obligatoriske felter på registreringssiden. De obligatoriske felter er markeret med *. Har du glemt at udfylde et af felterne, og du har klikket på knappen ”Registrer”, er du nødsaget til at tjekke alle felterne igen, før du sender din registrering/ansøgning. Udover at udfylde alle de obligatoriske felter skal dit C.V. og/eller andre filer matche kriteriet: max. fil størrelse 2MB og filtyperne der supporteres er PDF, doc, docx, ptt, pttx, txt, rtf, odty, xls, xlsx, csv. 

 

Min konto og profil 

 Jeg har glemt mit password.

Du finder et link på login siden, som hedder “Har du glemt dit password?”. Klik på dette link og indtast derefter den e-mailadresse du brugte, da du registrerede din profil. Der bliver sendt en e-mail med instruktioner, som du skal følge for at opdatere dit password.

 

Jeg har mistet eller glemt mit brugernavn. Hvordan kan jeg få adgang til mit CV?

Dit brugernavn er den e-mailadresse du benyttede, da du oprettede din profil. Registrerede du dig via Linkedin, Facebook eller Google er det nødvendigt, du logger dig på via disse social mediekanaler. 

Har du glemt e-mailadressen eller hvordan du registrerede dig, kan du kontakte din Kelly konsulent, som kan tjekke dine informationer i vores database. Hvis du ændre din e-mailadresse fra de sociale medier, er du nødsaget til at oprette en helt ny profil. Kontakt din Kelly konsulent så de kan slette dine kontakt informationer.

 

Hvorfor skal jeg oprette en profil? 

Du skal oprette en profil for at kunne gemme jobs i din favoritliste, eller for at kunne uploade og sende dit CV(er) til konkrete jobs. Oprettelsen af din profil vil også tillade dig at administrere og tilføje CV’er, rette i dine personlige oplysninger, opdatere din profil, se historikken over dine CV’er og mere.

 

Hvordan opdaterer jeg min profil? 

I menuen vælger du “Min profil”, klik på ”Rediger profil” og herfra kan du opdatere dine informationer, såsom ny adresse, telefonnummer m.v.

 

Hvordan tilføjer jeg et CV til min profil? 

I menuen vælger du “Min profil”, klikker på ”CV’er” og klik derefter på ”Vælg fil”. Vælg filerne på din computer og upload filerne.

 

Hvordan opdaterer eller ændrer jeg mit CV?

Når du har uploadet et CV, kan dette ikke rettes i Kelly’s system. Du kan dog altid rette i det originale dokument du brugte og uploade den nye version af dit CV. Fra menuen ”Min profil” klik på ”CV’er”. I dette område vil du kunne uploade og slette dokumenter, der er vedhæftet din profil.

  

Jobsøgning

Hvordan søger jeg efter stillinger? 

Fra menupunktet ”Jobsøgning” kan du ved hjælp af søgefeltet indtaste søgeord til at søge efter ord i jobtitlen og/eller jobbeskrivelsen. Standard søgningen vil kun søge i jobtitlen. Du kan med søgeord søge i hele job beskrivelsen ved at fjerne fluebenet i feltet ”Søg på titel”. Du kan også bruge ”Avanceret søgning”, hvor du kan vælge type af arbejde, kategori, ansættelsestype, jobbets lokation i landet og vælge Kelly internal Jobs. Du kan indtaste så mange detaljer, som du ønsker og derefter klik på ”Søgning” nederst i formularen. Systemet vil gennemsøge databasen og vise dig matchende resultater. Brug af søgefeltet vil altid initiere en ny søgning, rydde alle tidligere definerede søgefiltre.

 

Hvordan fjerner jeg jobs fra min Favoritliste? 

I menuen vælger du ”Min profil”, klik på ”Favoritliste”. Find jobbet i din ”Favoritliste”, og klik på ”Fjern fra Favoritlisten”.

 

Hvilke typer af søgeord giver optimale søgeresultater?

Søgeord er et spørgsmål om personlige forhold og valg. Søger du efter meget specifikke jobs, kan du indtaste jobtitler som gode søgeord. Søger du mere generelt, kan du vælge at registrere erfaringer, du er i besiddelse af, udstyr du kan håndtere, software du har erfaring med, eller andet som er relevant for de jobpositioner, som du søger efter.

 

Hvordan finder jeg nærmeste Kelly kontor? 

Gå til hjemmesiden ved at klikke på Kelly Career Network logoet på toppen af enhver side. Derfra kan du scrolle til slutningen af siden og klikke på ”Find din nærmeste afdeling”.

 

Fremsendelse af CV 

Hvordan fremsender jeg mit CV til en opslået stilling? 

Klik på jobtitlen du er interesseret i. Hvis du ikke allerede er registreret (logget ind) skal du oprette en profil (eller logge ind). Er du allerede registreret i Kelly Career Network klik på knappen ”Søg nu”. Du vil herefter have mulighed for at uploade et nyt CV og/eller uploade flere filer.

 

Hvordan ved jeg om mit CV blev fremsendt korrekt? 

Indsender du dit CV til et specifikt job, vil du se en bekræftelsesbesked, der indikerer, at du har indsendt dit CV korrekt. Samtidig er de søgte stillinger gemt i ”Mine søgte stillinger” under menuen ”Min profil”. Du vil også modtage en e-mail, der bekræfter indsendelsen.

 

Hvordan ved jeg hvilke jobs jeg allerede har fremsendt mit CV til? 

Du kan se de stillinger du har søgt i ”Mine søgte stillinger” under ”Min profil”.

 

Hvor mange jobs kan jeg sende mit CV til? 

Du kan indsende dit CV til hvilket som helst job, der passer til dine kvalifikationer. Husk, at hvis du indsender dit CV til jobs, som du ikke er kvalificeret til, vil konsulenterne se dine informationer og vil måske ikke anse dig som en seriøs jobsøger. Du kan kun indsende dit CV en gang til det samme job.

 

Hvorfor kan jeg ikke sende mit CV til et job? 

Hvis du har problemer med at indsende dit CV i systemet, så kontrollér, om du allerede har ansøgt stillingen. Denne information finder du i ”Mine søgte stillinger” under ”Min profil”, eller det vil fremgå af stillingsopslaget, om du allerede har indsendt det, hvis ”Søg nu” knappen i venstre side er væk og der i stedet øverst på siden står ”Du har allerede søgt dette job”.

 

Deling  

Kan jeg dele et specifikt stillingsopslag? 

Ja. Klik blot på det ønskede stillingsopslag. Når det åbner, kan du se ”Dele” mulighederne.

  

Teknisk

Hvilke browsere understøtter denne applikation? 

  • Internet Explorer 9 og alle nyere versioner
  • Chrome 5 og alle nyere versioner
  • Firefox 4 og alle nyere versioner
  • Safari 5 og alle nyere versioner 

 

Kontakt

Hvis du fortsat oplever problemer er du velkommen til at kontakte os.