Kelly Services Denmark
  • Da
    • Belgien
    • Danmark
    • Det Forenede Kongerige
    • Frankrig
    • Holland
    • Irland
    • Italien
    • Luxembourg
    • Norge
    • Polen
    • Portugal
    • Rusland
    • Tyskland
    • Ungarn
    • Schweiz
  • Lang ENG DK
  • Log ind
  • Registrer
  • Kandidater
    • Finance & Accounting
    • Life Science
    • Teknik & Produktion
    • Logistik
    • Kontor og administration
    • Travel
    • Salg & Marketing
    • Kundeservice & Call Center
  • Rekrutteringslosninger
    • Search & Selection
    • Vikariater
    • Selvstændige konsulenter
    • Staffleasing
    • Outplacement
  • Fagområder
    • Life Sciences
    • Finance and Accounting
    • Kunde- og Callcenter
    • Engineering
    • Logistik
    • Kontor og administration
    • Travel
    • Salg og marketing
  • Om os
    • Bliv en del af os
  • Kontakt os
  • Registrer
  • Log ind
  • Kandidater
    • Finance & Accounting
    • Life Science
    • Teknik & Produktion
    • Logistik & Lager
    • Kontor & Administration
    • Travel
    • Salg & Marketing
    • Kundeservice & Call Center
  • Virksomheder
    • Rekrutteringsløsninger
      • Search & Selection
      • Vikariater
      • Selvstændige konsulenter
      • Staffleasing
      • Outplacement
    • Fagområder
      • Life Science
      • Finance & Accounting
      • Kunde- og Callcenter
      • Teknik & Produktion
      • Logistik
      • Kontor og administration
      • Travel
      • Salg og marketing
  • Om os
    • Bliv en del af os
    • Team
    • Blog
  • Kontakt os
Retur til jobs

Ejendomsadministrator/regnskabsmedarbejder til Fritz Schur

  • Geografi Københavns Kommune
  • Ansættelsestype Fast job
  • Reference BBBH431201
  • Kategori Økonomi/Regnskab/Finans, Finance & Accounting,
  • Opslået-dato marts 28, 2021 20:04

Frisk og selvstændig ejendomsadministrator/regnskabsmedarbejder til Fritz Schur Gruppen

Kelly Finance søger for Fritz Schur Gruppen:
Til vores kunde, Fritz Schur Gruppen, som er et veldrevet og professionelt ejendomsadministrationsselskab, søges selvstændig ejendomsadministrator/regnskabsmedarbejder til fast stilling på 25-37 timer efter ønske.

Selskabet, som er ejet af en stor dansk koncern, er smukt beliggende i flotte og præsentable lokaler midt i traditionsrige og historiske omgivelse i Indre København. Selskabet administrerer koncernens egne erhvervsejendomme og har til huse sammen med andre af koncernens selskaber.

Der er tale om en bred stilling, hvor opgaverne er fordelt på henholdsvis ejendomsadministration, bogføring og regnskab. Den ideelle kandidat er evt. uddannet ejendomsadministrator med mod på en del finansopgaver eller en regnskabsassistent/controller, som har erfaring med systemet Unik Bolig 4.

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Lejeopkrævninger og -indbetalinger samt vedligeholdelse af lejer- og ejendomsdata
  • Fællesregnskaber
  • Faktura workflow samt finans-/debitor-/kreditorbogføring
  • Afstemning af andre konti, herunder fx bank, kasse, udlæg og gæld
  • Projektopfølgning
  • Intercompany
  • Anlægsaktiver
  • Indsamling af regnskaber til månedsrapportering
  • Ad-hoc opgaver inden for regnskab og ejendomsadministration

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du har erfaring med ejendomsadministration og er evt. uddannet inden for samme
  • Du har erfaring med regnskab
  • Du har erfaring Unik Bolig 4
  • Du har gode MS Office kundskaber især Excel
  • Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale på dagligdagsniveau

PERSONLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du arbejder struktureret, selvstændigt og er ansvarsbevidst
  • Du er i besiddelse af et godt overblik og i stand til at have mange bolde i luften
  • Som person er du udadvendt og god til at kommunikere på alle niveauer i en organisation
  • Du opleves som en serviceminded, omgængelig, fleksibel og positiv kollega

DU TILBYDES

  • Mulighed for fleksibel arbejdstid
  • Fleksible arbejdstider samt work-life balance
  • Beliggenhed tæt på S-tog samt frokostordning

ANSØGNING

Såfremt du er interesseret i ovenstående stilling, trykker du 'Ansøg nu' og vedhæfter dit fyldestgørende CV. Du kan oprette en brugerprofil på vores hjemmeside, hvis du har yderligere relevante dokumenter. Bemærk at der ved ansøgningen kun kan vedhæftes ét dokument. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

Bemærk at annoncen løbende genindrykkes på diverse jobportaler. Dette er udelukkende udtryk for, at rekrutteringsprocessen ikke er afsluttet, og ikke at den er startet forfra.

Kelly Finance har specialiseret sig i jobformidling inden for økonomi, regnskab, revision og finans. Kelly Finance er en del af Kelly Services som er en af verdens største virksomheder inden for Search & Selection og vikarløsninger. Vores konsulenter har selv en økonomisk baggrund, hvilket gør os i stand til optimalt at vurdere dine kvalifikationer samt sparre med dig omkring dit fremtidige job.

FØLG OS GERNE PÅ LINKEDIN OG FACEBOOK, FOR LØBENDE AT HOLDE DIG OPDATERET PÅ VORES LEDIGE STILLINGER.

Kelly er et rekrutterings- og vikarbureau, som står for udvælgelsen af kandidater til denne stilling. Vælger du at søge jobbet, vil dine oplysninger blive håndteret i overensstemmelse med Kellys regler for Privacy Statement.

Idet vi er en virksomhed med fokus på lige muligheder for alle, opfordrer vi alle kvalificerede personer at søge jobbet; uanset race, køn, eventuelle handicap, religion, seksuel orientering og alder.

------------------------------

Kelly are acting as an Employment Agency in relation to this role. Should you choose to apply, your information will be processed in accordance with Kelly's Privacy Statement.

As an Equal Opportunities employer, we welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, sex, disability, religion/belief, sexual orientation or age.

Udløbede-jobs

Del dette job

Seneste-jobs

Lønbogholder med erfaring i udarbejdelse i svensk løn

Vallensbæk

Lønbogholder med erfaring i udarbejdelse af svensk løn Kelly Finance søger for kunde: Til en af v...

Ansøg

Ansvarsbevidst debitormedarbejder til international virksomhed

Herlev, Herlev Kommune

Ansvarsbevidst debitormedarbejder til international virksomhed Kelly Finance søger for kunde: Til...

Ansøg

Løsningsorienteret finansbogholder til vikariat i Herlev

Herlev, Herlev Kommune

Løsningsorienteret finansbogholder til vikariat i Herlev Til en af vores kunder, søger vi en stru...

Ansøg

Spændende vikariater til receptionister

Københavns Kommune

Receptionister til vikariater i spændende virksomhederEr du udadvendt, koordineringsstærk og ser...

Ansøg

Vikariater indenfor kundeservice

Københavns Kommune

Vikarer til stillinger indenfor kundeserviceVi søger lige nu vikarer til vores database af dygtig...

Ansøg
View all

Handelsbetingelser Handelsbetingelser

Kelly Services Denmark

Connecting people to jobs in ways that enrich lives.

Kontakt Kelly

Ved diverse henvendelser, er du velkommen til at ringe til os, eller sende os en mail.


København
Kultorvet 11, 1. tv.
1175 København K
Telefon: 3311 7070
e-mail: kbh@kellyservices.dk

    • Beskyttelse af personlige oplysninger
    • Administrering af cookies
    • Code of Conduct
    • Kellys Politik Om Bæredygtighed
    • Politik om menneskehandel og slaveri

    Footer copyright text Kelly Services Denmark ©

    website by
    Volcanic