Erfaren Finansbogholder søges til spændende virksomhed.

Opslået 23 November 2021
GeografiBallerup
Job type Fast job
KategoriAdministration/Kontor
ReferenceBBBH486909_1637749670

Job beskrivelse

Erfaren Finans Bogholder søges til spændende virksomhed.
Til en af vores kunder, som er en større spændende virksomhed, søges en dygtig og proaktiv Finansbogholder med et godt humør og som har en selvstændig og ansvarsfuld tilgang til opgaverne.
Virksomheden, har mere end 80 butikker og deres administration er beliggende i Ballerup.
Du bliver del af en spændende, moderne og velfungerende organisation med et ungt og rigtig godt og uformelt arbejdsmiljø. Her bliver du del af en større regnskabsafdeling, hvor man er der for hinanden og stemningen er fin.


Arbejdsopgaver:

  • Indberetning af dansk og svensk moms og afgifter
  • Diverse balanceafstemninger
  • Periodisering samt hensættelse
  • Support til butikkerne
  • Afstemme kasse m.m.
  • Deltagelse i måneds, kvartals-, og årslukning
  • Lageroptælling
  • Ad hoc opgaver


Faglige kvalifikationer:

  • Du har erfaring med ovenstående opgaver
  • Du har god erfaring med momsregler
  • Du har gerne erfaring med Axapta, men det er ikke et krav
  • Du har god erfaring med Excel


Personlige egenskaber:

  • Du er er som person åben, glad og har et godt humør
  • Du arbejder selvstændigt og struktureret
  • Du er ansvarsbevidst og proaktiv
  • Du har en positiv indstilling, er videbegærlig og trives med problemløsning
  • Du er desuden forandringsvillig, god til at samarbejde og ikke for fin til noget
  • Du har et godt humør, er positiv, er åben samt nem at omgås
  • Du er som person hjælpsom og en teamplayer
  • Du er struktureret, ansvarsbevidst og proaktiv
  • Du overholder deadlines, men går aldrig på kompromis med kvaliteten
  • Du er omstillingsparat og løsningsorienteret


Vi tilbyder:

  • Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning
  • Fleksible arbejdstider
  • God kantineordning
  • Mulighed for parkering


Ansøgningsfrist
Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest. Alle ansøgninger behandles selvfølgelig med fuld diskretion.


Ansøgning
Såfremt du er interesseret i ovenstående stilling kan du søge jobbet via vores hjemmeside http://www.kellyservices.dk, hvor du finder jobbet ved at søge på overskriften. Herefter indtaster du dine stamdata samt uploader dit CV og eventuelle ansøgning i et Word- eller Pdf-dokument.
Bemærk at annoncen løbende genindrykkes på diverse jobportaler. Dette er udelukkende udtryk for, at rekrutteringsprocessen ikke er afsluttet, og ikke at den er startet forfra.
Kelly Financial Resources har specialiseret sig i jobformidling inden for økonomi, regnskab, revision og finans. Kelly Financial Resources er en del af Kelly Services som er en af verdens største virksomheder inden for Search & Selection og vikarløsninger. Vores konsulenter har selv en økonomisk baggrund, hvilket gør os i stand til optimalt at vurdere dine kvalifikationer samt sparre med dig omkring dit fremtidige job.

Kelly er et rekrutterings- og vikarbureau, som står for udvælgelsen af kandidater til denne stilling. Vælger du at søge jobbet, vil dine oplysninger blive håndteret i overensstemmelse med Kellys regler for Privacy Statement.

Idet vi er en virksomhed med fokus på lige muligheder for alle, opfordrer vi alle kvalificerede personer at søge jobbet; uanset race, køn, eventuelle handicap, religion, seksuel orientering og alder.

------------------------------

Kelly are acting as an Employment Agency in relation to this role. Should you choose to apply, your information will be processed in accordance with Kelly's Privacy Statement.

As an Equal Opportunities employer, we welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, sex, disability, religion/belief, sexual orientation or age.