HR konsulent

Opslået 26 April 2022
Geografi
Job type Fast job
KategoriHuman Resources
ReferenceBBBH511533_1651042553

Job beskrivelse

HR KONSULENT

For en af vores kunder i København, søger vi en HR Konsulent, som vil trives i en afvekslende hverdag, hvor der er fuldt fokus på HR-administrative opgaver indenfor især rekruttering af nye kollegaer, løbende ledersparring og udvikling af processer og procedurer i forbindelse med videreudvikling af HR-systemerne. Virksomheden og HR-afdelingen er på en spændende rejse, hvor de går efter at blive mindre administrative og mere strategiske og digitale.

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Rekruttering fra A-Z
  • Supportere organisationen i alle HR relaterede spørgsmål
  • Sparre med ledere om ledelse og medarbejderudvikling
  • Udarbejde vagtplaner og yde support til organisationen vedr. vagtplaner og arbejdstid
  • Oprette og vedligeholde stamdata i vores HR-relaterede systemer (ProMark, Epos HR og Epos Rekruttering)
  • Udarbejde rapporter i form af ledelsesstatistikker og andre HR-relaterede nøgletal
  • Administrere og følge op på udviklingsprocesser som MUS og trivselsmålinger
  • Bidrage til løbende opdatering og udvikling af personalepolitikker m.v.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du har en relevant, længerevarende HR-uddannelse
  • Du har mindst 3 års erfaring fra en HR-rolle, hvor du har arbejdet selvstændigt med rådgivning af ledere
  • Du har erfaring med at arbejde med overenskomster og arbejdstidsregler
  • Du har erfaring med at arbejde i HR-systemer, MS Office-pakken og med systemudvikling
  • Du kan begå dig professionelt på dansk og engelsk, såvel skriftligt som mundtligt.
  • Det vil være et plus, hvis du har erfaring med 24/7 ansatte

PERSONLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du er samarbejdsorienteret, serviceminded og har en positiv tilgang til andre mennesker
  • Du kan bevare roen i pressede situationer
  • Du er fleksibel, proaktiv og engageret
  • Du arbejder struktureret og sætter en høj standard i dit arbejde.
  • Du har et drive og kan bidrage med et godt humør og en god humor.
  • Du er proaktiv og finder nye opgaver spændende

ARBEJDSTID

  • Fuldtid

DU TILBYDES

  • Et spændende job i en organisation i udvikling
  • En uformel omgangstone i et team af dygtige HR-kollegaer
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Attraktive personalegoder såsom kantineordning, sundhedsforsikring og personaleforening
  • Ansættelse i henhold til gældende overenskomst mellem DI og HK Privat samt HK Handel.
  • Mulighed for hjemmearbejde

ANSØGNING

Såfremt du er interesseret i ovenstående stilling, trykker du 'Ansøg nu' og vedhæfter dit fyldestgørende CV. Du kan oprette en brugerprofil på vores hjemmeside, hvis du har yderligere relevante dokumenter. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

ANSØGNINGSFRIST

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

FØLG OS GERNE PÅ LINKEDIN OG FACEBOOK, FOR LØBENDE AT HOLDE DIG OPDATERET PÅ VORES LEDIGE STILLINGER.

Kelly er et rekrutterings- og vikarbureau, som står for udvælgelsen af kandidater til denne stilling. Vælger du at søge jobbet, vil dine oplysninger blive håndteret i overensstemmelse med Kellys regler for Privacy Statement.

Idet vi er en virksomhed med fokus på lige muligheder for alle, opfordrer vi alle kvalificerede personer at søge jobbet; uanset race, køn, eventuelle handicap, religion, seksuel orientering og alder.

------------------------------

Kelly are acting as an Employment Agency in relation to this role. Should you choose to apply, your information will be processed in accordance with Kelly's Privacy Statement.

As an Equal Opportunities employer, we welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, sex, disability, religion/belief, sexual orientation or age.