Kelly Services Denmark
  • Da
    • Danmark
    • Det Forenede Kongerige
    • Frankrig
    • Holland
    • Irland
    • Italien
    • Norge
    • Polen
    • Portugal
    • Tyskland
    • Ungarn
    • Schweiz
  • Lang ENG DK
  • Log ind
  • Registrer
  • Kandidater
    • Finance & Accounting
    • Life Science
    • Teknik & Produktion
    • Logistik
    • Kontor og administration
    • Travel
    • Salg & Marketing
    • Kundeservice & Call Center
  • Rekrutteringslosninger
    • Search & Selection
    • Vikariater
    • Selvstændige konsulenter
    • Staffleasing
    • Outplacement
  • Fagområder
    • Life Sciences
    • Finance and Accounting
    • Kunde- og Callcenter
    • Engineering
    • Logistik
    • Kontor og administration
    • Travel
    • Salg og marketing
  • Om os
    • Bliv en del af os
  • Kontakt os
  • Registrer
  • Log ind
  • Kandidater
    • Finance & Accounting
    • Life Science
    • Teknik & Produktion
    • Logistik & Lager
    • Kontor & Administration
    • Travel
    • Salg & Marketing
    • Kundeservice & Call Center
  • Virksomheder
    • Rekrutteringsløsninger
      • Search & Selection
      • Vikariater
      • Selvstændige konsulenter
      • Staffleasing
      • Outplacement
    • Fagområder
      • Life Science
      • Finance & Accounting
      • Kunde- og Callcenter
      • Teknik & Produktion
      • Logistik
      • Kontor og administration
      • Travel
      • Salg og marketing
  • Om os
    • Bliv en del af os
    • Team
    • Blog
  • Kontakt os
Retur til jobs

Svensktalende HR-koordinator

  • Geografi Gentofte, Gentofte Kommune
  • Ansættelsestype Fast job
  • Reference BBBH431487
  • Kategori Human Resources , Kontor & Administration,
  • Opslået-dato February 09, 2021

Svensktalende HR-koordinator

Til vores kunde, Hillebrand, søger vi en svensktalende HR-koordinator til en nyoprettet stilling. Her får du en unik mulighed for, at arbejde med HR på tværs af Danmark, Sverige, Finland, Letland og Rusland.

Du bliver en fortrolig og tillidsfuld kollega, med stor forståelse for mennesker, hvor du kan bidrage til god stemning i organisationen. Du vil assistere og koordinere på generelle administrative HR-opgaver, herunder rekruttering, løn og medarbejderdata. I denne stilling får du stor kontakt og et bredt fællesskab med andre HR medarbejdere i koncernen.

Hillebrand was founded in 1844 in Mainz, Germany. The company is the global leading service provider in the forwarding, transport and logistics of wine, spirits, beer and, adjacent to that, other products that require special care. Through its global carrier network Hillebrand manages logistics and transport for any quantity from a single bottle to bulk, from all origins to all destinations, for all modalities. The Group is known for its tailor-made solutions to improve efficiency in its customers' supply chain. Hillebrand generates revenues of EUR 1.3 Billion with a team of 2,500 professionals located in 90 countries. Read more about us www.hillebrand.com

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Generelle administrative HR-processer og opgaver på tværs af Danmark, Sverige, Finland og Rusland.
  • Assistere og koordinere på rekrutteringsprocesser
  • Indsamling og opdatering af medarbejderdata
  • Udfærdigelse af dokumenter ifm. løn og kontraktændringer
  • Ansvarlig for lønkørsel i Danmark samt koordinering af løn for de andre lande
  • Administrativ support til HR-direktør herunder arrangere møder, udarbejde oplæg, rapporter og præsentationer
  • Deltage i ad hoc HR-opgaver og projekter

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du har en relevant uddannelse og 3-5 års erfaring med HR-opgaver
  • Du har erfaring med koordinering af løn, rekruttering og kendskab til persondata
  • Du har flair for IT og er rutineret bruger af Office-pakken
  • Du taler og skriver flydende engelsk og svensk
  • Kendskab til de svenske arbejdsmarkedsregler er en fordel

PERSONLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du har en god forståelse for mennesker og kan sætte dig ind i andres sted
  • Du bidrager til en god og behagelig stemning i organisationen
  • Du er tillidsfuld og kan arbejde fortroligt
  • Du trives med administrative opgaver
  • Du er udadvendt, smilende og serviceminded
  • Du er omstillingsparat og kan hurtigt sætte dig ind i nye opgaver

ARBEJDSTID

  • Fuldtid på 37 timer - dog med mulighed for stor fleksibilitet. Du kan forvente at skulle have hjemmearbejde

DU TILBYDES ARBEJDSTID

  • En nyoprettet fuldtidsstilling i en stor, flad organisation med dygtige og kompetente kolleger, i fine lokaler ved Gentofte Station

ANSØGNING

Såfremt du er interesseret i ovenstående stilling trykker du 'Ansøg nu' og vedhæfter dit fyldestgørende CV. Du kan oprette en brugerprofil på vores hjemmeside, hvis du har yderligere relevante dokumenter. Bemærk at der ved ansøgningen kun kan vedhæftes ét dokument. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

ANSØGNINGSFRIST

I disse tider er det vigtigt at vi passer godt på hinanden, tager vores forholdsregler, samtidig med at vi holder hjulene i gang. Det er derfor også vigtigt at understrege, at rekrutteringsprocesserne ikke går i stå, vi er her fuldt ud, og arbejder fortsat med at hjælpe dig videre i din karriere. Højeste prioritet er dog at vores kandidater, kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere forbliver sunde og raske. Det betyder, at vi i den kommende periode ufortrødent afholder interview, men over telefon eller videokald, og ikke fysisk, for at passe på hinanden. Du kan altid kontakte os på både mail og telefon, vi sørger for, at du får den service du plejer at få.

FØLG OS GERNE PÅ LINKEDIN OG FACEBOOK, FOR LØBENDE AT HOLDE DIG OPDATERET PÅ VORES LEDIGE STILLINGER.

Kelly er et rekrutterings- og vikarbureau, som står for udvælgelsen af kandidater til denne stilling. Vælger du at søge jobbet, vil dine oplysninger blive håndteret i overensstemmelse med Kellys regler for Privacy Statement.

Idet vi er en virksomhed med fokus på lige muligheder for alle, opfordrer vi alle kvalificerede personer at søge jobbet; uanset race, køn, eventuelle handicap, religion, seksuel orientering og alder.

------------------------------

Kelly are acting as an Employment Agency in relation to this role. Should you choose to apply, your information will be processed in accordance with Kelly's Privacy Statement.

As an Equal Opportunities employer, we welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, sex, disability, religion/belief, sexual orientation or age.

Ansøg nu Gem dette job

Del dette job

Seneste-jobs

Selvkørende revisor til rummeligt Revisionsfirma

Roskilde

Selvkørende revisor til rummeligt RevisionsfirmaKelly Finance søger for kunde:Til vores kunde, Tr...

Ansøg

Udadvendt og analytisk Business Controller til ALSO

Høje-Taastrup, Høje-Taastrup Kommune

Udadvendt og analytisk Business Controller til ALSO A/SKelly Finance søger for kunde: Til vores k...

Ansøg

Kølemontører

Region Sjælland

2 Kølemontører/køleteknikere søges til Kalundborg, Holbæk, Slagelse og Odsherred området Du blive...

Ansøg

Nyuddannede økonomi/regnskabsmedarbejdere

Region Sjælland

Er du nyuddannet inden for økonomi og regnskab, og har du lyst til at lære mere? Til Kelly Financ...

Ansøg

Marketing Manager - to vikariater á 6 & 12 måneders varighed

Københavns Kommune

Marketing Managers - to vikariater á 6 & 12 måneders varighedVi søger for vores kunde, en sto...

Ansøg
View all

Handelsbetingelser Handelsbetingelser

Kelly Services Denmark

Connecting people to jobs in ways that enrich lives.

Kontakt Kelly

Ved diverse henvendelser, er du velkommen til at ringe til os, eller sende os en mail.


København
Kultorvet 11, 1. tv.
1175 København K
Telefon: 3311 7070
e-mail: kbh@kellyservices.dk

    • Beskyttelse af personlige oplysninger
    • Administrering af cookies
    • Code of Conduct
    • Kellys Politik Om Bæredygtighed
    • Politik om menneskehandel og slaveri

    Footer copyright text Kelly Services Denmark ©

    website by
    Volcanic