Kelly Services Denmark
  • Da
    • Danmark
    • Det Forenede Kongerige
    • Frankrig
    • Holland
    • Irland
    • Italien
    • Norge
    • Polen
    • Portugal
    • Tyskland
    • Ungarn
    • Schweiz
  • Lang ENG DK
  • Log ind
  • Registrer
  • Kandidater
    • Finance & Accounting
    • Life Science
    • Teknik & Produktion
    • Logistik
    • Kontor og administration
    • Travel
    • Salg & Marketing
    • Kundeservice & Call Center
  • Rekrutteringslosninger
    • Search & Selection
    • Vikariater
    • Selvstændige konsulenter
    • Staffleasing
    • Outplacement
  • Fagområder
    • Life Sciences
    • Finance and Accounting
    • Kunde- og Callcenter
    • Engineering
    • Logistik
    • Kontor og administration
    • Travel
    • Salg og marketing
  • Om os
    • Bliv en del af os
  • Kontakt os
  • Registrer
  • Log ind
  • Kandidater
    • Finance & Accounting
    • Life Science
    • Teknik & Produktion
    • Logistik & Lager
    • Kontor & Administration
    • Travel
    • Salg & Marketing
    • Kundeservice & Call Center
  • Virksomheder
    • Rekrutteringsløsninger
      • Search & Selection
      • Vikariater
      • Selvstændige konsulenter
      • Staffleasing
      • Outplacement
    • Fagområder
      • Life Science
      • Finance & Accounting
      • Kunde- og Callcenter
      • Teknik & Produktion
      • Logistik
      • Kontor og administration
      • Travel
      • Salg og marketing
  • Om os
    • Bliv en del af os
    • Team
    • Blog
  • Kontakt os
Retur til jobs

IT-stærk og kommerciel Controller til markedsledende virksomhed

  • Geografi Herlev, Herlev Kommune
  • Ansættelsestype Fast job
  • Reference BBBH433887
  • Kategori Økonomi/Regnskab/Finans, Finance & Accounting,
  • Opslået-dato January 28, 2021


Til vores kunde, MBXP-gruppen, som er en ambitiøs, markedsledende og succesfuld fintech virksomhed i kraftig vækst, søges IT-stærk og forretningsorienteret controller, der har lyst til at aktivt bidrage til virksomhedens forsatte udvikling. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du i høj grad får mulighed for at påvirke dit eget job samt gøre en forskel.

MBXP er en IT- og serviceleverandør til detailhandel i Danmark, Norge, Sverige, Finland samt Spanien. I 2020 forventes mere end 1,5 milliard kroner at løbe igennem deres egenudviklede teknologi af høj kvalitet. På 8 år har de opbygget en lille, men stærk organisation. Virksomheden har hovedsæde i flotte og moderne lokaler i Herlev samt kontorer i Stockholm og Helsinki.

Du bliver en del af en velfungerende og social virksomhed med 20 engagerede og hjælpsomme medarbejdere. Arbejdsmiljøet er innovativt og dynamisk, samt præget af entreprenørånd. Ledelsen er uformelle, handlingsorienterede og giver den enkelte medarbejder en høj grad af frihed under ansvar.
Selvom der er travlt, bevares den positive stemning, og der lægges vægt på at nye medarbejdere bliver taget godt imod, så man allerede fra første dag føler sig godt tilpas.

Arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af og opfølgning på budgetter og forecast
  • Opbygge relevante KPI'er på forretningen
  • Udarbejdelse af procedurer
  • Svindelkontrol i forhold til eksterne partnere
  • Onboarding af nye kontrakter og produkter
  • Bindeled mellem COO, CTO og CFO for at sikre korrekt procesflow
  • Undersøge og assistere ved procesfejl og fakturaproblemer
  • Interne kontroller
  • Ad-hoc opgaver

Faglige kvalifikationer

  • Du har erfaring med controlling
  • Du har gerne erfaring med komplekse transaktionsflows
  • Du er analytisk og talstærk
  • Du er rutineret bruger i Excel og generelt meget IT-stærk
  • Du behersker engelsk i både skrift og tale

Personlige kvalifikationer

  • Du har forretningsforståelse og det falder dig let at kommunikere med andre
  • Du forholder dig kritisk til tingene og udfordrer gerne det eksisterende
  • Du er som person engageret og ansvarsbevidst med et godt drive
  • Du er desuden løsningsorienteret, vedholdende og forandringsvillig

Du tilbydes

  • At blive en del af en mindre virksomhed, hvor du får stor indflydelse og kan gøre en forskel
  • At vokse med jobbet i takt med virksomhedens forsatte vækst
  • Løn efter kvalifikationer, pensionsordning samt sundhedsforsikring


ANSØGNING
Såfremt du er interesseret i ovenstående stilling trykker du 'Ansøg nu' og vedhæfter dit fyldestgørende CV. Du kan oprette en brugerprofil på vores hjemmeside, hvis du har yderligere relevante dokumenter. Bemærk at der ved ansøgningen kun kan vedhæftes ét dokument. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

Bemærk at annoncen løbende genindrykkes på diverse jobportaler. Dette er udelukkende udtryk for, at rekrutteringsprocessen ikke er afsluttet, og ikke at den er startet forfra.


Kelly Finance har specialiseret sig i jobformidling inden for økonomi, regnskab, revision og finans. Kelly Finance er en del af Kelly Services som er en af verdens største virksomheder inden for Search & Selection og vikarløsninger. Vores konsulenter har selv en økonomisk baggrund, hvilket gør os i stand til optimalt at vurdere dine kvalifikationer samt sparre med dig omkring dit fremtidige job.

FØLG OS GERNE PÅ LINKEDIN OG FACEBOOK, FOR LØBENDE AT HOLDE DIG OPDATERET PÅ VORES LEDIGE STILLINGER.

Kelly er et rekrutterings- og vikarbureau, som står for udvælgelsen af kandidater til denne stilling. Vælger du at søge jobbet, vil dine oplysninger blive håndteret i overensstemmelse med Kellys regler for Privacy Statement.

Idet vi er en virksomhed med fokus på lige muligheder for alle, opfordrer vi alle kvalificerede personer at søge jobbet; uanset race, køn, eventuelle handicap, religion, seksuel orientering og alder.

------------------------------

Kelly are acting as an Employment Agency in relation to this role. Should you choose to apply, your information will be processed in accordance with Kelly's Privacy Statement.

As an Equal Opportunities employer, we welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, sex, disability, religion/belief, sexual orientation or age.

Udløbede-jobs

Del dette job

Seneste-jobs

Selvkørende revisor til rummeligt Revisionsfirma

Roskilde

Selvkørende revisor til rummeligt RevisionsfirmaKelly Finance søger for kunde:Til vores kunde, Tr...

Ansøg

Udadvendt og analytisk Business Controller til ALSO

Høje-Taastrup, Høje-Taastrup Kommune

Udadvendt og analytisk Business Controller til ALSO A/SKelly Finance søger for kunde: Til vores k...

Ansøg

Kølemontører

Region Sjælland

2 Kølemontører/køleteknikere søges til Kalundborg, Holbæk, Slagelse og Odsherred området Du blive...

Ansøg

Nyuddannede økonomi/regnskabsmedarbejdere

Region Sjælland

Er du nyuddannet inden for økonomi og regnskab, og har du lyst til at lære mere? Til Kelly Financ...

Ansøg

Marketing Manager - to vikariater á 6 & 12 måneders varighed

Københavns Kommune

Marketing Managers - to vikariater á 6 & 12 måneders varighedVi søger for vores kunde, en sto...

Ansøg
View all

Handelsbetingelser Handelsbetingelser

Kelly Services Denmark

Connecting people to jobs in ways that enrich lives.

Kontakt Kelly

Ved diverse henvendelser, er du velkommen til at ringe til os, eller sende os en mail.


København
Kultorvet 11, 1. tv.
1175 København K
Telefon: 3311 7070
e-mail: kbh@kellyservices.dk

    • Beskyttelse af personlige oplysninger
    • Administrering af cookies
    • Code of Conduct
    • Kellys Politik Om Bæredygtighed
    • Politik om menneskehandel og slaveri

    Footer copyright text Kelly Services Denmark ©

    website by
    Volcanic