Kundesupport

Opslået 10 November 2021
GeografiKøbenhavns Kommune
Job type Fast job
KategoriAdministration/KontorKontor & Administration
ReferenceBBBH493856_1636621762

Job beskrivelse

DEDIKERET KUNDESUPPORTER TIL EN GRØN VIRKSOMHED

For vores kunde Clever A/S, med base i København, søges Kundesupportere til en spændende ny afdeling, som er under opbygning, indenfor fremtidens e-mobilitet og energiløsninger. Virksomheden kom til verden i 2009, hvor de arbejdede på at skabe prøve- og finansieringsordninger for elbiler og etablere en offentlig ladeinfrastruktur i Danmark. Siden da er der sket meget - både med vores samfund, elbilen og virksomheden. I 2012 skiftede virksomheden navn til Clever A/S og satte for alvor brugeren i førersædet for alt, hvad de laver.

I dag har Clever A/S stærke partnerskaber med størstedelen af de bilmærker, der sælger elbiler og plugin-hybridbiler i Danmark. De var de første i verden til at introducere ubegrænset opladning til en fast månedlig pris. Og de har været med til at skabe bæredygtig e-mobilitet på tværs af landegrænserne og forbinde de skandinaviske byer med fremtidens lynladestationer langs motorvejene.

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Besvare henvendelser fra vores private kunder primært på telefon, men også på e-mail
  • Levere en proaktiv og værdiskabende kundeoplevelse
  • Bidrage til at udvikle vores daglige processer
  • Kundesupporterne er bindelin
  • Tage ansvar for diverse backoffice-opgaver og evt. receptionsopgaver

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du har flere års erfaring fra med at yde førsteklasses kundeservice i telebranchen eller lignende stillinger, fx som koordinator, supporter eller rådgiver
  • Du er en dygtig formidler af teknisk stof på en let og forståelig måde, både skriftligt og mundtligt
  • Du taler og skriver dansk og engelsk flydende
  • Har du erfaring fra energibranchen er det en naturlig fordel

PERSONLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du er udadvendt og empatisk
  • Du ser muligheder og løsninger, frem for udfordringer
  • Du er struktureret, selvstændig og en energisk og optimistisk holdspiller
  • Du er dedikeret og bidrager til at skabe en dynamisk afdeling
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst
  • Du er naturligvis fagligt ambitiøs og har gennemslagskraft

ARBEJDSTID

  • 8-16, fredage til kl. 15:30

DU TILBYDES

  • En virksomhed, som ser dig som det hele menneske
  • Et job med stor frihed og tillid under eget ansvar og får lov til at sætte dit præg på rutiner og løsninger i et dynamisk og agilt miljø
  • Gode personaleforhold, sundhedsforsikring og pensionsordning
  • Der er mulighed for at tilmelde sig en frokostordning
  • Gratis parkering ved virksomheden

ANSØGNING

Såfremt du er interesseret i ovenstående stilling, trykker du 'Ansøg nu' og vedhæfter dit fyldestgørende CV og eventuelt en ansøgning. Du kan oprette en brugerprofil på vores hjemmeside, hvis du har yderligere relevante dokumenter. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

ANSØGNINGSFRIST

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

FØLG OS GERNE PÅ LINKEDIN OG FACEBOOK, FOR LØBENDE AT HOLDE DIG OPDATERET PÅ VORES LEDIGE STILLINGER.

Kelly er et rekrutterings- og vikarbureau, som står for udvælgelsen af kandidater til denne stilling. Vælger du at søge jobbet, vil dine oplysninger blive håndteret i overensstemmelse med Kellys regler for Privacy Statement.

Idet vi er en virksomhed med fokus på lige muligheder for alle, opfordrer vi alle kvalificerede personer at søge jobbet; uanset race, køn, eventuelle handicap, religion, seksuel orientering og alder.

------------------------------

Kelly are acting as an Employment Agency in relation to this role. Should you choose to apply, your information will be processed in accordance with Kelly's Privacy Statement.

As an Equal Opportunities employer, we welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, sex, disability, religion/belief, sexual orientation or age.