Norsktalende kundeservicemedarbejder
Brænder du for at yde kundeservice i verdensklasse? Og har du lyst til, at arbejde i en global finanskoncern, hvor du får mulighed for, at være en del af en spændende hverdag i et team, der ønsker at give landets bedste service? Vi søger for vores kunde, en norsktalende kundeservicemedarbejder til deres Customer Service afdeling, der primært hjælper kunderne via telefon og mail, og guider dem i brugen af produkterne og rådgivning af løsninger inden for kundens behov.
DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER
- Besvare henvendelser pr. telefon fra kunder
- Behandle og besvare e-mails fra kunder
- Hjælpe kunder med akutte problemer
- Yde service og rådgivning af virksomhedens produkter
- Generel rådgivning om løsninger der passer til kunderne
FAGLIGE KVALIFIKATIONER
- Du er flydende i både norsk og dansk
- God til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
- Du har erfaring indenfor lignende servicebranche
- Du er skarp i den digitale verden
- Du evner at sætte dig i kundens sted og rådgive ud fra kundens behov
PERSONLIGE KVALIFIKATIONER
- Du er en teamplayer
- Du er engageret i dit arbejde og en top serviceminded indstilling
- Du er kvalitetsbevidst omkring dine egne samt afdelingens opgaver
- Du er fleksibel og har masser af gåpåmod
- Du har en energisk og positiv udstråling og er en god kollega
ARBEJDSTID
37 timer pr. uge
Mandag til fredag kl. 08.00 - 17.00
DU TILBYDES
- Et spændende job i en uformel organisation, hvor humor er en vigtig del af hverdagen
- Du bliver en del af en nordisk afdeling, der er åbne, direkte og engageret i deres arbejde
ANSØGNING
Såfremt du er interesseret i ovenstående stilling trykker du 'Ansøg nu' og vedhæfter dit fyldestgørende CV. Bemærk at der ved ansøgningen kun kan vedhæftes ét dokument. Du kan oprette en brugerprofil på vores hjemmeside, hvis du har yderligere relevante dokumenter. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.
ANSØGNINGSFRIST
I disse tider er det vigtigt at vi passer godt på hinanden, tager vores forholdsregler, samtidig med at vi holder hjulene i gang. Det er derfor også vigtigt at understrege, at rekrutteringsprocesserne ikke går i stå, vi er her fuldt ud, og arbejder fortsat med at hjælpe dig videre i din karriere. Højeste prioritet er dog at vores kandidater, kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere forbliver sunde og raske. Det betyder, at vi i den kommende periode ufortrødent afholder interview, men over telefon eller videokald, og ikke fysisk, for at passe på hinanden. Du kan altid kontakte os på både mail og telefon, vi sørger for, at du får den service du plejer at få.
FØLG OS GERNE PÅ LINKEDIN OG FACEBOOK, FOR LØBENDE AT HOLDE DIG OPDATERET PÅ VORES LEDIGE STILLINGER.
Kelly er et rekrutterings- og vikarbureau, som står for udvælgelsen af kandidater til denne stilling. Vælger du at søge jobbet, vil dine oplysninger blive håndteret i overensstemmelse med Kellys regler for Privacy Statement.
Idet vi er en virksomhed med fokus på lige muligheder for alle, opfordrer vi alle kvalificerede personer at søge jobbet; uanset race, køn, eventuelle handicap, religion, seksuel orientering og alder.
------------------------------
Kelly are acting as an Employment Agency in relation to this role. Should you choose to apply, your information will be processed in accordance with Kelly's Privacy Statement.
As an Equal Opportunities employer, we welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, sex, disability, religion/belief, sexual orientation or age.
