Kelly Services Denmark
  • Da
    • Belgien
    • Danmark
    • Det Forenede Kongerige
    • Frankrig
    • Holland
    • Irland
    • Italien
    • Luxembourg
    • Norge
    • Polen
    • Portugal
    • Rusland
    • Tyskland
    • Ungarn
    • Schweiz
  • Lang ENG DK
  • Log ind
  • Registrer
  • Kandidater
    • Finance & Accounting
    • Life Science
    • Teknik & Produktion
    • Logistik
    • Kontor og administration
    • Travel
    • Salg & Marketing
    • Kundeservice & Call Center
  • Rekrutteringslosninger
    • Search & Selection
    • Vikariater
    • Selvstændige konsulenter
    • Staffleasing
    • Outplacement
  • Fagområder
    • Life Sciences
    • Finance and Accounting
    • Kunde- og Callcenter
    • Engineering
    • Logistik
    • Kontor og administration
    • Travel
    • Salg og marketing
  • Om os
    • Bliv en del af os
  • Kontakt os
  • Registrer
  • Log ind
  • Kandidater
    • Finance & Accounting
    • Life Science
    • Teknik & Produktion
    • Logistik & Lager
    • Kontor & Administration
    • Travel
    • Salg & Marketing
    • Kundeservice & Call Center
  • Virksomheder
    • Rekrutteringsløsninger
      • Search & Selection
      • Vikariater
      • Selvstændige konsulenter
      • Staffleasing
      • Outplacement
    • Fagområder
      • Life Science
      • Finance & Accounting
      • Kunde- og Callcenter
      • Teknik & Produktion
      • Logistik
      • Kontor og administration
      • Travel
      • Salg og marketing
  • Om os
    • Bliv en del af os
    • Team
    • Blog
  • Kontakt os
Retur til jobs

Ordrebehandler til international virksomhed

  • Geografi Nærum, Rudersdal Kommune
  • Ansættelsestype Vikariat
  • Reference BBBH440838
  • Kategori Logistik, Kontor & Administration, Salg & Marketing,
  • Opslået-dato marts 17, 2021 23:54

Ordrebehandler til international virksomhed

Kelly søger for kunde:

Til vores kunde, som er en succesfuld multinational virksomhed, søger vi en ordrebehandler til et længerevarende vikariat.

Virksomheden er en global førende producent af elektronikudstyr og opererer i mere end 50 lande.
I Danmark holder de til i Storkøbenhavn, hvor du vil komme til at hjælpe med at sikre en høj kundetilfredshed.

Dine primære arbejdsopgaver består af booking, forsyning og shipping af ordrer til hele verden og herudover vil du i samarbejde med salgsselskaber, distributører og produktion etc. hjælpe med at sende løsninger direkte til slutkunden.

Her bliver du en del af et team bestående af dygtige kolleger med højt humør og fokus på samarbejde. Som person kan du bidrage med overskud og positivitet på arbejdspladsen.

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Booking af forskellige typer forsendelser via webportaler
  • Opfølgning på ordrer og levering
  • Booking af ordrer i Oracle og SAP
  • Daglig dialog med salgskontorer, distributører, lager mfl.
  • Opfølgning på ekspertkontrol
  • Fakturering af ordrer

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du har gerne erfaring med ordre-handling eller spedition
  • Du har erfaring med enten Oracle eller SAP, hvilket er en fordel
  • Du har helst kendskab til fragttyper og metoder - evt. vant til at arbejde med forsendelse og fragt
  • Du besidder gode tasteevner
  • Du taler og skriver godt både på engelsk og dansk

PERSONLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du er empatisk og postitivt indstillet som person
  • Du begår dig godt i en internationalt miljø
  • Du sætter en ære i at dine opgaver laves til tiden
  • Du er god til at tage initiativ og sikre overblik i en til tider travl hverdag
  • Du har fokus på kvalitet og kundetilfredshed

DU TILBYDES

  • Mulighed for at udvikle din karierre i samarbejde med eksperter fra hele verden
  • Udvikling af professionelle og personlige kompetencer
  • At blive en del af et sjovt og internationalt arbejdsmiljø

ANSØGNINGSFRIST

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

ANSØGNING

Såfremt du er interesseret i ovenstående stilling bedes du indtaste dine stamdata samt uploade dit CV og ansøgning i et Word- eller Pdf-dokument. Hvis du opretter en profil på vores hjemmeside, har du mulighed for at uploade flere dokumenter.

Bemærk at annoncen løbende genindrykkes på diverse jobportaler. Dette er udelukkende udtryk for, at rekrutteringsprocessen ikke er afsluttet, og ikke at den er startet forfra.

Kelly Office har specialiseret sig i jobformidling inden for kontor, administration, telemarketing og salg. Kelly Office er en del af Kelly Services som er en af verdens største virksomheder inden for Search & Selection og vikarløsninger. Vores konsulenter har selv en relevant baggrund, hvilket gør os i stand til optimalt at vurdere dine kvalifikationer samt sparre med dig omkring dit fremtidige job.

FØLG OS GERNE PÅ LINKEDIN FOR LØBENDE AT HOLDE DIG OPDATERET PÅ VORES LEDIGE STILLINGER

Kelly er et rekrutterings- og vikarbureau, som står for udvælgelsen af kandidater til denne stilling. Vælger du at søge jobbet, vil dine oplysninger blive håndteret i overensstemmelse med Kellys regler for Privacy Statement.

Idet vi er en arbejdsgiver med fokus på lige muligheder for alle, opfordrer vi alle kvalificerede personer at søge jobbet; uanset race, køn, eventuelle handicap, religion, seksuel orientering og alder.

------------------------------

Kelly are acting as an Employment Business in relation to this role. Should you choose to apply, your information will be processed in accordance with Kelly's Privacy Statement.

As an Equal Opportunities employer we welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, sex, disability, religion/belief, sexual orientation or age.

Udløbede-jobs

Del dette job

Seneste-jobs

Lønbogholder med erfaring i udarbejdelse i svensk løn

Vallensbæk

Lønbogholder med erfaring i udarbejdelse af svensk løn Kelly Finance søger for kunde: Til en af v...

Ansøg

Ansvarsbevidst debitormedarbejder til international virksomhed

Herlev, Herlev Kommune

Ansvarsbevidst debitormedarbejder til international virksomhed Kelly Finance søger for kunde: Til...

Ansøg

Løsningsorienteret finansbogholder til vikariat i Herlev

Herlev, Herlev Kommune

Løsningsorienteret finansbogholder til vikariat i Herlev Til en af vores kunder, søger vi en stru...

Ansøg

Spændende vikariater til receptionister

Københavns Kommune

Receptionister til vikariater i spændende virksomhederEr du udadvendt, koordineringsstærk og ser...

Ansøg

Vikariater indenfor kundeservice

Københavns Kommune

Vikarer til stillinger indenfor kundeserviceVi søger lige nu vikarer til vores database af dygtig...

Ansøg
View all

Handelsbetingelser Handelsbetingelser

Kelly Services Denmark

Connecting people to jobs in ways that enrich lives.

Kontakt Kelly

Ved diverse henvendelser, er du velkommen til at ringe til os, eller sende os en mail.


København
Kultorvet 11, 1. tv.
1175 København K
Telefon: 3311 7070
e-mail: kbh@kellyservices.dk

    • Beskyttelse af personlige oplysninger
    • Administrering af cookies
    • Code of Conduct
    • Kellys Politik Om Bæredygtighed
    • Politik om menneskehandel og slaveri

    Footer copyright text Kelly Services Denmark ©

    website by
    Volcanic