PA -Simon Kucher & Partners

Opslået 01 September 2021
GeografiKøbenhavns Kommune, Region Hovedstaden
Job type Fast job
KategoriKontor & Administration
ReferenceBBBH474747_1630580823

Job beskrivelse

Skarp og proaktiv PA til Simon-Kucher & Partners

Grundet stor travlhed og ekspansion hos vores kunde, Simon-Kucher & Partners, søger vi endnu en dygtig, alsidig og skarp PA til en fuldtidsstilling. Som personlig assistent bliver du en del af et dynamisk og internationalt miljø, hvor du indgår i et PA-team på tværs af organisationen. Du spiller dermed en central rolle i teamet, hvor du får en spændende og alsidig hverdag, der er præget af en række forskelligartede opgaver.

Simon-Kucher & Partners er en markedsledende og ambitiøs konsulentvirksomhed med mere end 1400 ansatte i 25 lande verden over. Virksomheden har deres hovedsæde i Tyskland, mens de i Danmark har til huse i flotte lokaler i hjertet af København.

ARBEJDSOPGAVER


Som PA for en af Simon-Kuchers travle partnere integreres du i en ambitiøs virksomhed med stor mødeaktivitet, og du vil være ansvarlig for en række forskelligartede opgaver, hvoraf de vigtigste er:

  • Kalenderstyring, mødeplanlægning og koordineringer af møder
  • Referater
  • Rejseplanlægning, bestilling og koordinering af rejser
  • Kundeoprettelser og opdateringer i CRM
  • Diverse ad hoc-opgaver

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du har 5 års erfaring fra en PA-rolle forventeligt i en lille eller mellemstor virksomhed
  • Du har flair for IT og er rutineret bruger af Office-pakken, herunder Outlook, Excel og PowerPoint
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til CRM-systemer
  • Du er flydende i engelsk og dansk - skriftligt og mundtligt
  • Dine kommunikationsevner er helt i top, så du fremstår serviceminded og løsningsorienteret

PERSONLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du er serviceminded, smilende og imødekommende
  • Du er proaktiv og ser tingene før de sker
  • Du trives med administrative opgaver i et konsulentmiljø, hvor tingene går stærkt og hvor du oplever en varieret hverdag
  • Du er ansvarsfuld og selvkørende
  • Du er mødestabil
  • Du er omstillingsparat og kan hurtigt sætte dig ind i nye opgaver

DU TILBYDES

  • En fuldtidsstilling i et internationalt miljø med uformel omgangstone og højt humør
  • En stilling hvor der er mulighed for at sætte dit eget præg på løsningen af dine arbejdsopgaver

ANSØGNINGSFRIST

  • Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning samt CV hurtigst Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

ANSØGNING
Såfremt du er interesseret i ovenstående stilling, trykker du 'Ansøg nu' og vedhæfter dit fyldestgørende CV og ansøgning. Bemærk, at der ved ansøgning kun kan vedhæftes ét dokument. Du kan oprette en brugerprofil på vores hjemmeside, hvis du har yderligere relevante dokumenter.

Bemærk, at annoncen løbende genindrykkes på diverse jobportaler. Dette er udelukkende et udtryk for, at rekrutteringsprocessen ikke er afsluttet, og ikke at den er startet forfra.

Kelly er et rekrutterings- og vikarbureau, som står for udvælgelsen af kandidater til denne stilling. Vælger du at søge jobbet, vil dine oplysninger blive håndteret i overensstemmelse med Kellys regler for Privacy Statement.

Idet vi er en virksomhed med fokus på lige muligheder for alle, opfordrer vi alle kvalificerede personer at søge jobbet; uanset race, køn, eventuelle handicap, religion, seksuel orientering og alder.

------------------------------

Kelly are acting as an Employment Agency in relation to this role. Should you choose to apply, your information will be processed in accordance with Kelly's Privacy Statement.

As an Equal Opportunities employer, we welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, sex, disability, religion/belief, sexual orientation or age.