Revisor til Internationalt Revisionshus

Opslået 09 November 2021
GeografiKøbenhavns Kommune
Job type Fast job
KategoriØkonomi/Regnskab/FinansFinance & Accounting
ReferenceBBBH492509_1636531967

Job beskrivelse


Til vores kunde, Rödl & Partner, søger vi en positiv og teamorienteret Revisor, som ønsker et job med en god balance mellem job og privatliv. Hos Rödl & Partner prioriterer man medarbejderens trivsel og jobtilfredshed højt, work-life-balance er noget man reelt praktiserer. De har en flad struktur hvor man kan tale med alle, en god team-ånd, en uformel omgangstone, der er kort fra ide til handling og man prioriterer at tænke nyt og innovativt.

Rödl & Partner Danmark er et internationalt, ungt og dynamisk revisionsfirma. Med en stor klientportefølje og servicerer danske og udenlandske virksomheder med alt inden for revision, regnskab og administration.

Du bliver en del af en virksomhed i vækst, med mulighed for at sætte dit eget præg på stillingen. Du vil være med til at udvikle revisionsafdeling og får indvirkning på den daglige arbejdsrutine. Du vil blive udfordret, motiveret og støttet i forhold til din udvikling, dine ambitioner og karrieremål.
Du vil få kontor i flotte lyse lokaler i centrum af København på Store Kongensgade, og sidde sammen med et team på 7 revisorer, og i alt ca. 18 kollegaer, hvor de resterende sidder i en BPO-afdeling.

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Rådgive kunder indenfor en bred ramme af revision og skatteaspekter
  • Revision og review af regnskaber
  • Udarbejdelse og opstilling af årsregnskaber
  • Skattemæssig assistance; Rådgivning om skat og moms, afgifter og told
  • Køb og salg af virksomheder, due diligence, rådgivning om generationsskifte
  • Sparring og vidensdeling med kolleger
  • Direkte kundekontakt og rådgivning

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

  • Uddannet HD(R) eller tilsvarende
  • Erfaring fra Revisionshus
  • Gerne erfaring med CaseWare
  • Du kan begå dig på Dansk og Engelsk i skrift og tale

PERSONLIGE KVALIFIKATIONER

  • Positiv, god til at kommunikere og skabe relationer
  • Kender værdien i at indgå i et team
  • Kan bevare overblik også i pressede/stressede situationer
  • Generel faglig nysgerrig og opsøgende overfor faglige udfordringer
  • Arbejder struktureret og detaljeorienteret
  • Du trives med frihed under ansvar, og stor fleksibilitet

DU TILBYDES

  • At blive en del af en spændende virksomhed i vækst
  • At blive en del af et team der arbejder sammen om fælles mål
  • Indflydelse på sammensætningen af din egen stilling
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for delvis hjemmearbejde
  • Lønpakke inkl. pensionsordning

ANSØGNING
Såfremt du er interesseret i ovenstående stilling, trykker du 'Ansøg nu' og vedhæfter dit fyldestgørende CV og eventuelt en ansøgning. Du kan oprette en brugerprofil på vores hjemmeside, hvis du har yderligere relevante dokumenter. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

ANSØGNINGSFRIST
Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

FØLG OS GERNE PÅ LINKEDIN OG FACEBOOK, FOR LØBENDE AT HOLDE DIG OPDATERET PÅ VORES LEDIGE STILLINGER.

Kelly er et rekrutterings- og vikarbureau, som står for udvælgelsen af kandidater til denne stilling. Vælger du at søge jobbet, vil dine oplysninger blive håndteret i overensstemmelse med Kellys regler for Privacy Statement.

Idet vi er en virksomhed med fokus på lige muligheder for alle, opfordrer vi alle kvalificerede personer at søge jobbet; uanset race, køn, eventuelle handicap, religion, seksuel orientering og alder.

------------------------------

Kelly are acting as an Employment Agency in relation to this role. Should you choose to apply, your information will be processed in accordance with Kelly's Privacy Statement.

As an Equal Opportunities employer, we welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, sex, disability, religion/belief, sexual orientation or age.