Spændende vikariater til receptionister

Opslået 15 November 2021
GeografiDanmark
Job type Vikariat
KategoriKontor & Administration
ReferenceBBBH277311_1636980643

Job beskrivelse

Receptionister til vikariater i spændende virksomheder


Vi søger lige nu friske og fleksible receptionistvikarer, der ønsker at levere kundeservice udover det sædvanlige hos vores kunder. Er du udadvendt, koordineringsstærk og serviceorienteret? Kan du smile med øjnene og trives du med daglig kontakt til mange forskellige mennesker? Så er det måske dig vi står og mangler. Du brænder for at gøre en positiv forskel. Typisk kan vores kunders behov være inden for reception, kundeservice eller andre opgaver af administrativ karakter.

Vi leder efter dig, der har lyst til at være en del af Kellys "brandkorps" inden for receptionistområdet. At være en del af Kellys brandkorps indebærer, at du skal kunne tiltræde med kort varsel, ikke være bange for at møde nye ansigter og kan arbejde dag til dag. Som receptionist er du en yderst vigtig ressource og er virksomhedens ansigt udadtil. At yde den bedste service, være smilende og imødekommende er derfor vigtige egenskaber i jobbet. Du vil ofte opbygge din egen "kundekreds" og komme igen på de samme arbejdssteder.

ARBEJDSOPGAVER

  • Omstilling af telefoner og modtagelse af virksomhedens kunder og gæster samt besvare mails
  • Registrering af gæster i huset
  • Mødeforplejning og opdækning til møder
  • Generelle administrative opgaver med posthåndtering, indtastning, tasteopgaver m.m.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du har erfaring inden for reception - gerne fra hotelbranchen
  • Du har gode kommunikative egenskaber
  • Du taler flydende dansk og behersker engelsk på dagligdags niveau
  • Du er omstillingsparat og kan hurtigt sætte dig ind i nye IT- og telefonsystemer

PERSONLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du er mødestabil og du har mulighed for at "rykke ud" til vores kunder med kort varsel
  • Du er smilende, udadvendt og serviceminded
  • Du har energi og en positiv attitude, så folk føler sig velkommen, når de er i kontakt med dig
  • Du har et godt overblik og ser tingene før de andre

ARBEJDSTID
Arbejdstiden kan variere alt efter opgaven, men vil ligge mandag til fredag i tidsrummet 07.00-17.00.

DU TILBYDES

  • Ordnede forhold med fast timeløn baseret på opgaven, pension, feriepenge, fritvalg, S/H betaling m.m.
  • Oplæring i forhold til det job som skal udføres
  • En alsidig hverdag med kontakt til mange mennesker
  • En helt unik mulighed for at gøre dig synlig hos vores kunde samt at udvide dit netværk

ANSØGNINGSFRIST
Såfremt vores stillinger matcher dine ønsker og kvalifikationer, vil vi indkalde dig til et personligt interview. Alle henvendelser behandles selvfølgelig med fuld diskretion.
BEMÆRK: Bliver du ikke indkaldt, er du i første omgang ikke kommet i betragtning, men vil fortsat være en del af vores emnebank.

FØLG OS GERNE PÅ LINKEDIN FOR LØBENDE AT HOLDE DIG OPDATERET PÅ VORES LEDIGE STILLINGER

Kelly er et rekrutterings- og vikarbureau, som står for udvælgelsen af kandidater til denne stilling. Vælger du at søge jobbet, vil dine oplysninger blive håndteret i overensstemmelse med Kellys regler for Privacy Statement.

Idet vi er en arbejdsgiver med fokus på lige muligheder for alle, opfordrer vi alle kvalificerede personer at søge jobbet; uanset race, køn, eventuelle handicap, religion, seksuel orientering og alder.

------------------------------

Kelly are acting as an Employment Business in relation to this role. Should you choose to apply, your information will be processed in accordance with Kelly's Privacy Statement.

As an Equal Opportunities employer we welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, sex, disability, religion/belief, sexual orientation or age.