Teknisk leder med CTS erfaring og administrative kompetencer

Opslået 19 September 2022
GeografiGlostrup Kommune
Job type Fast job
KategoriTeknik & Produktion
ReferenceBBBH542111_1663666750

Job beskrivelse

Teknisk leder med CTS-erfaring og administrative kompetencer, Glostrup

Til en af vores kunder søger vi en Teknisk leder med CTS-erfaring og administrative kompetencer. Du bliver en del af en del af en global virksomhed, som er førende inden for Facility Management. Virksomhedens kunder rangerer blandt de største og mest kendte virksomheder. Vil du være med til at opretholde deres høje serviceniveau, og medvirke til fortsat at udvikle deres afdeling og tage det til nye højder?

Vi søger en Teknisk leder med en stærk teknisk, administrativ og kommunikativ profil, som kommer til at indgå i et team på 10 medarbejdere, der dagligt yder høj service til deres kunde i Glostrup, som beskæftiger sig indenfor pharma industrien.

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Drift ansvarlig for egne serviceområder (hard service).
  • Lede et teknisk team indenfor bl.a. Ventilation, køl, el, VVS, nødstrøm, sprinkleranlæg etc.
  • Koordinering og opfølgning af leverandører.
  • Teknisk rapportering internt/eksternt.
  • Risiko & Interessent analyser.
  • Asset management.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du har en relevant baggrund f.eks. som elektriker, El-installatør, maskinmester eller anden faglig baggrund der bevirker at du kan godkende som faglig ansvarlig.
  • Du har CTS-erfaring - evt. suppleret af kurser.
  • Du har IT-flair og sætter dig ubesværet ind i nye systemer.
  • Du kan håndtere krav om dokumentation, og du er vant til at arbejde med processor samt optimering heraf.
  • Du har gode mundtlige og skriftlige egenskaber i både dansk og engelsk.
  • Erfaring/forståelse for Facility management er en fordel.

PERSONLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du trives i en travl hverdag, hvor samarbejde, positiv indstilling og kvalitetsbevidsthed er afgørende.
  • Arbejder selvstændigt og struktureret, er initiativrig og bevarer overblikket
  • Du er serviceminded af natur, og forstår værdien af en god kundeoplevelse.
  • Du er løsningsorienteret og kan håndtere forskellige opgaver og interessenter.
  • Du er pligtopfyldende, energisk og imødekommende.

ARBEJDSTID

Fuldtid

DU TILBYDES

  • En alsidig stilling i en international virksomhed.
  • Gode karrieremuligheder.
  • En aktiv personaleforening.
  • Blive en del af et erfarent team, som kan tilbyde faglig sparring.
  • Sundt og dynamisk arbejdsmiljø med godt humør.
  • Løn i forhold til kvalifikationer, herunder pensionsordning samt ulykkesforsikring og sundhedssikring

Du bliver en del af et kontor, hvor der er højt til loftet, og hvor der er plads til det gode kollegaskab samtidig med, at der ydes service i verdensklasse. Du tilbydes en attraktiv stilling, hvor du med reference til Account Manager vil få ansvaret for den daglige drift af 33.000+ etagemeter fyldt med tekniske løsninger, alt i samarbejde med driftsteamet. Du kommer til at sidde med en bred vifte af opgaver, som trækker på dine forskellige kompetencer og kvalifikationer.

ANSØGNING

Såfremt du er interesseret i ovenstående stilling, trykker du 'Ansøg nu' og vedhæfter dit fyldestgørende CV. Du kan oprette en brugerprofil på vores hjemmeside, hvis du har yderligere relevante dokumenter. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

ANSØGNINGSFRIST

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

FØLG OS GERNE PÅ LINKEDIN OG FACEBOOK, FOR LØBENDE AT HOLDE DIG OPDATERET PÅ VORES LEDIGE STILLINGER.

Kelly er et rekrutterings- og vikarbureau, som står for udvælgelsen af kandidater til denne stilling. Vælger du at søge jobbet, vil dine oplysninger blive håndteret i overensstemmelse med Kellys regler for Privacy Statement.

Idet vi er en virksomhed med fokus på lige muligheder for alle, opfordrer vi alle kvalificerede personer at søge jobbet; uanset race, køn, eventuelle handicap, religion, seksuel orientering og alder.

------------------------------

Kelly are acting as an Employment Agency in relation to this role. Should you choose to apply, your information will be processed in accordance with Kelly's Privacy Statement.

As an Equal Opportunities employer, we welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, sex, disability, religion/belief, sexual orientation or age.