For mange af vores kunder er deres kundecenter, deres ansigt udadtil. Dette betyder, at det er altafgørende, at have de helt rigtige medarbejdere, for at kunne give det bedst mulige førstehåndsindtryk. Vi leverer en række fleksible operationelle løsninger, skræddersyet til at imødekomme jeres specifikke forretningsbehov. Vores løsninger sparer jer for omkostninger og interne ressourcer, således at I kan fokusere på det, der betyder mest – nemlig jeres kerneforretning. Vi rekrutterer næsten 24.000 nye callcenter-medarbejdere hvert år og hjælper virksomheder verden over, med at få kontakt med de dygtige mennesker, de skal bruge for at opnå succes.
Vi forstår, at jeres medarbejdere er hjertet i virksomhed. Derfor går vi altid den ekstra mil, når det kommer til at finde de helt rigtige kundeservice profiler. Vi anvender innovative metoder til rekruttering, screening, træning, styring og fastholdelse af kvalificerede medarbejdere. Vores detaljeorienterede tilgang bevirker, at I altid kan levere enestående service til jeres kunder. Hos Kelly har hver en kunde høj prioritet og vi sætter os ind i jeres værdier og kultur for at lave det perfekte match. Med vores lokale kontorer, kender vi jeres marked indefra og ud.
Tak fordi du kontaktede os.
Vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.
Ups, der opstod en fejl under afsendelse af din besked.
Prøv igen senere.
Kontakt os venligst på telefon eller mail for henvendelse e hurtigst muligt.
Kelly Services Denmark ApS
København
Kultorvet 11, 1. tv.
1175 København K
Telefon: 3311 7070
e-mail: kkoebenhavn@grafton.com
VAT Number: 44425882