Find dit perfekte job

Kundeservice & Call Center

Er du klar på en ny udfordring?

Udforsk vores ledige jobs og ansøg i dag!

JOBTILBUD

Kundeservice & Call Center

Er du klar på en ny udfordring?

Udforsk vores ledige jobs og ansøg i dag!

JOBTILBUD

Find dit nye kald inden for kundeservice

Er du en problemløser, som elsker at lære nyt og hjælpe andre? Så er et fleksibelt kundeservice- eller call center job lige noget for dig. Vores erfarne konsulenter er specialister på området og giver hver kandidat en personlig og kompetent service, for at hjælpe med det næste skridt i karrieren. Som din sparringspartner hjælper vi dig med at forberede dit CV og finpudsning af din samtaleteknik. Vi vil være ved din side og hjælper dig med at finde frem til, hvad der er det næste skridt mod din nye fremtid.

Hvorfor vælge Kelly som din sparringspartner?

Vores rekrutteringskonsulenter har kun et mål for øje; nemlig at hjælpe dig med at finde et job, der passer perfekt til dig. Det betyder, at vi altid står til rådighed for at tilbyde skræddersyet rådgivning og sparring – uanset om du søger nye udfordringer, eller tager dit første skridt inden for branchen. Vi er klar over, at faste stillinger ikke er det rigtige for alle. Derfor tilbyder vi også en hel del fleksible jobs som vikariater eller projektansættelser og skifteholdsarbejde. Vi tilbyder muligheder inden for salg, marketing samt inbound og outbound kundeservice.

Ledige stillinger Kundeservice & Call Center

Af Therese Suster 18 Oct, 2022
I en nylig artikel af Fast Company beskrives dette fænomen, som har eksisteret i længere tid, end hvad man umiddelbart bart skulle tro. En stille fyring er når en leder "fraviger" deres pligter, og undlader at yde ordentlig støtte og vejledning til en medarbejder i håbet om, at de vil miste gejsten og selv sige op. Ifølge Dr. Ella F. Washington – organisationspsykolog og grundlægger samt administrerende direktør for Ellavate Solutions – som blev citeret i ovennævnte artikel, er det et symptom på svagt lederskab og sker ofte, når en leder ikke ønsker at have en vanskelig samtale eller løse fundamentale problemer på arbejdspladsen. Hvis du nogensinde har følt, at din leder undgår dig over en længere periode. Eller følt, at du er den medarbejder, der altid trækker det korte strå på projekter eller udviklingsstøtte hvilket har ført til, at du simpelthen har givet op og sagt op, så har du måske været offer for en stille fyring. Det lader til at være et stigende problem I en tid med mere hybrid og fjernarbejde er det blevet nemmere end nogensinde før, for en arbejdsgiver at mindske forbindelsen til deres medarbejdere. Dette kan få fjerntliggende personale til ikke at føle sig værdsat og isoleret. Det er dog vigtigt at pointere, at dette også kan være en ubevidst handling for en leders side, da det kan skyldes at arbejdsgiveren blot er dårlig rustet til fjernledelse, hvorfor det er vigtigt for medarbejderen at turde italesætte det. Hvordan kan medarbejdere håndtere quiet firing? Medarbejderne kan forsøge at afværge en stille fyringssituation, hvis de bemærker tegnene. Måske er de løbende blevet forbigået for en lønforhøjelse eller forfremmelse. Måske har de bemærket, at deres chef aldrig taler om deres udvikling eller fremtidige skridt. I tilfælde af dette, kan en samtale og en ligetil anmodning om feedback minde en leder om, at de har forsømt en værdifuld ressource. Gør dine ambitioner og behov tydelige, og hvis du stadig rammer en mur, så overvej at tage situationen til HR. Hvordan skal organisationer håndtere quiet firing? Regelmæssig støtte og mentorskab til personaleledere kan hjælpe med at give ledere de færdigheder, de har brug for, for at undgå en stille fyringssituation. Dette inkluderer at have nogen, som ledere kan tale med om præstationsudfordringer. Selvom nogle måske føler, at stille fyring er en af ​​de mindst skadelige måder at give slip på en 'udfordrende medarbejder', kan det føre til enorm negativ feedback og påvirke en virksomheds evne til at tiltrække og fastholde store talenter i fremtiden. Læringen er her; at stikke hovedet i sandet er aldrig en god måde, at lede sine medarbejdere på.
23 Sep, 2022
​En nyere forskning fandt, at den usikkerhed som pandemien medførte, 'tændte en følelse af formål' hos mange. Men hvor vigtigt er det, at have følelsen af m...
11 Sep, 2022
​Denne nye trend kan ændre arbejdskulturen til det gode.En ny artikel fra Australian HR Institute hævder, at ”quiet quitting” er "en mulighed for at gøre det...
LÆS MERE
Share by: